Komunikazio proposamena bidali

Komunikazioen proposamenak bidaltzeko ondorengo inprimaki hau bete behar da. Mesedez, kontuan hartu ez direla onartuko kongresuaren lehen zirkularrean adierazitako arauak betetzen ez dituzten proposamenak.

Pertsona batek baino gehiagok sinatzen duten proposamena aurkeztuz gero, komunikazioa pertsona bakar batek erregistratuko du inprimakian, baina kide guztien izen-abizenek agertu behar dute laburpen-testuan.

2020. urtean bidalitako eta onartuta zeuden proposamenek hala jarraituko dute, baina berretsi edo baliogabetu beharko dira jakinarazpenak bidaltzeko formularioaren bidez. Epe horretan berresten ez diren proposamenak automatikoki baliogabetuko dira. Proposamen berri bat bidaliz gero ebaluatu egingo da.

Proposamenak bidaltzeko epea 2021eko abenduaren 23an irekiko da eta 2022ko urtarrilaren 31ean amaituko da.

Zalantzak argitzeko: afeministakongresua@gmail.com

    Laburpen-testua PDF formatuan erantsi behar da. Testuan datu hauek adierazi behar dira: komunikazioaren izenburua, proposamena sinatzen duten pertsonen izen-abizenak (gehienez hiru), erakundea edo afiliazioa, harremanetarako e-maila eta komunikazioaren hizkuntza (panel bakoitzean adierazita dago zein diren onartzen diren hizkuntzak). Laburpenaren testu osoa 175 eta 300 hitz arteko luzera izango du. Horrekin batera, komunikazioaren 3 eta 5 arteko hitz gako adieraziko dira. Letra-mota Arial 12 izango da, 1,5eko lerroartekoarekin.